VYSOKOVÝKONNÁ LASEROVÁ TERAPIE – ROBOTICKÝ SKENOVACÍ SYSTÉM

Revoluční laserová technologie přístrojem BTL-6000 High Intensity Laser s maximálním výkonem až 30 W umožňující výjimečně hluboký průnik laserového paprsku až do hloubky 12 cm. Optimální poměr absorpce a průnikové hloubky zaručuje účinnou stimulaci tkání a receptorů bolesti, tzn. nociceptorů. Léčba vysoce výkonovým laserem představuje velmi jednoduchou a efektivní léčbu i akutních stavů bez vedlejších účinků, jež může být zacílena na libovolné bolestivé místo těla.

Automatizovaná laserová terapie pomocí roboticky skenovacího systému Elite

Při automatizované roboticky asistované laserové terapii dochází v rámci jedné terapie k ozáření oblasti o rozloze až 1200 cm2. Při terapii je nepřetržitě monitorována teplota homogenního šíření energie a maximální terapeutické účinnosti spolu s bezpečnou vzdáleností robotického skenovacího systému a pacienta.

Nejčastější indikace vysokovýkonné laserové terapie pomocí přístroje BTL-6000 High Intensity Laser

• bolesti ramenního kloubu
  • artróza kyčelního kloubu
  • tenisový/golfový loket
  • syndrom karpálního tunelu
  • st.p. distenzi/ruptuře vazu
  • akutní epizoda bolesti krční/bederní páteře diskogenní etiologie
  • bolesti v obl. Achillovy šlachy
  • Morbus Osgood Schlatter
  • post covid syndrom po prodělaném zápalu plic

Více informací o aplikaci vysokovýkonného laseru k dispozici u pracovníků Rehabilitačního centra Physio-Reko.

Další informace k nalezení zde:

Zdroje: